Are we wasting time or is it wasting us?

Jag är gammal haha. har spenderat nyårsafton med 3 st medelålders människor och njutit av mat och lugn och ro! och! haha kastat tärning xD såna trevliga mysiga saker man gör när man är 17 år och halvvägs genom livet. Men jag har ju liksom hoppat över en del i livet, den delen där man försöker dricka ihjäl varenda en av sina hjärnceller och är upprorisk och tror att man betyder nåt, att man är speciell. Pallar inte jävla fjortisar och idioter som ska vara kaxiga mot föräldrar och sånt helt utan anledning. Bara fucking respekt. men jävligt kul att ha en syster som gillar att säga "kan du inte ta och visa lite mogenhet" och sen sitter och fnittrar och fjortisar sig med sin kompis vid matbordet. Hycklare så det bara SJUNGER om det:D

Sen har jag kommit på att jag nog kmr va en jävla hård pappa när jag får barn :P lr iaf om jag får en dotter. en fjortis-dotter, nä fyfan om jag får det haha kanske ska investera i en liten "uppfostrare" redan nu. Jag tkr synd om mina ungar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0