Come here baby I love your company

Jag stör mig fett på hur jag är som person haha. Iaf irl, mest irl. Jag är sämst på att snacka om saker... jag gör nbara ingeting >.< så fett tråkigt det är och som jag måste va, löjligt! ändå tänker jag på saker jag kan säga men jag säger aldrig det >.< haha. HELskumt, men det är mitt mellannamn (nej egentligen inte bara som man säger;) )

 Fucking APU imorgon, palla har sovit piss senaste veckorna. är trött alltid när jag kommer hem. Vad gör jag åt det? kanske lägger jag mig tidigare? kanske tar nån tupplur när jag kommer hem? NEJ jag gör inte ett skit åt det haha när jag har sovmorgon.. då går jag och LÄGGER mig senare! xD så jävla duktig är jag!

Vi ska hålla fucking tal på engelskan från den diskussionen vi skrev igår (som förövrigt inte alls gick bra ) mm fucking yay snacka om att alkohol borde förbjudas inför en klass (vilken jävla klass som helst för alla är fucking alkisar i fucking sverige ffs blöh) ska "övertyga" jävlarna.. SKITBRA underbart jag gillar ju att snacka framför alla som det är, nu ska jag bojkotta alkohol! och något stöd i klassen kan man inte säga att man har, Bara en jävla massa fittor haha. det blir ju najs som fan (ANA ironin!)

 shit det va absolut inget kul att skriva om och kan inte tro att det är särskilt roligt att läsa men ja. SORRY!

Kommentarer
Postat av: Angelica

hej just nu håller jag i en tävling på min blogg där man kan vinna en bloggdesign helt gratis:) kika in vet ja ;) kram Angelica

2008-12-05 @ 21:44:16
URL: http://angelicaolausson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0