Disloyal Order Of Water Buffaloes

JAG HAR FALL OUT BOYS NYA! fast det visste ni antagligen redan om ni har checkat min bdb, men FINT är det:D
Jävligt funkigt album har de gjort :O inte alls som nåt de har gjort innan, OUTSIDE THE BOX! men tkr fortfarande bäst om From Under The Cork Tree bättre, det är fob in their PRIME! bara feta riff, bad-ass lyrics och underbara vocals. Awesome fawesome. jag har börjat "rimma" masso,  varför vet jag inte xD och nu har jag slut att skriva om:( och jag vill inte skriva så jävla lite på inlägg, känns så onödigt att posta sånt SÅ! jag får hitta på lite skit att snacka om så länge.

Till och börja med! jag är fett hungrig! haha kurrar i min lilla tjocke-mage =(. skulle käka macka efter träningen idag men det gick INTE! för min "kära" syster käkar det till frukost och då kan inte jag ta det tydligen :S så går det när man är mellanbarn! försummas som en mygga på en elefant.  men ändå är fem myror fler än fyra elefanter GLÖM för helvete inte det!

Jag är dessutom fucking pepparkaksnarkoman, det är så JÄVLA najs! men jag har kommit på, till min stora förvåning, det där med att man slår ska det slås i 3 bitar så får man önska sig nåt. DET SLÅR ALDRIG IN JU! har önskat 2 olika saker.. no chance in fucking hell att jag har fått det! men man blir envis av pepparkakor om man äter för många så där har vi anledningen till varför jag är det =) bra att veta. 

Nu har jag inget mer att ordbajsa, otroligt omoget ord men det är jag när jag är så här, just live with it.

Ps. Kött är jävligt gott också!

Kommentarer
Postat av: anna

HAHHAHAHAHHAHAH



"Ps. Kött är jävligt gott också!"



det var ju inte alls random? xD lol :D

2008-12-10 @ 01:48:07
URL: http://twentyninecent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0