Feliz fucking navidad

Julsånger asså.. inte undra på att självmords-siffran är skyhög på julen med all den jävla skitmusiken som fanns där innan dinosaurerna! jag är på krigsstigen nu som fan, borde lägga mej men vem fan behöver sömn!? (jag) fan nu tog det stopp där? jag har redan dissat julen en gång palla göra det igen, ingen brydde sig då ingen bryr sig nu.
MEN! jag fick ett tufft julkort av julia haha. inte varje (jul) dag man får det inte!

kan fan knappt bry mig mindre om julklappar, har inga förväntningar för de blev alltid förkrossade när man va liten och inte visste bättre och önskade sig HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUNDRatusenmiljoners saker. Tror dock att jag kmr få Nightmare Before Christmas special 2-disc saken! det är iofs tufft som ett ånglok. tufftufftufftufftufftuff.

det hade varit fett tufft om vi hade infört julbocken igen ist för tomten! där barnen verkligen va vettskrämda. och mkt fetare kostym än röda smällkaramellen som knackar på vår dörr. och riktig jul blir det fan aldrig för det är aldrig fucking snö på fucking julen så den kan ju bara suga på en polkagris

Kommentarer
Postat av: sandra

jag gjorde en skitbra julskiva, du kan få den om du är snäll ;)

2008-12-24 @ 13:05:08
URL: http://zerozeroni.blogg.se/
Postat av: C

denna julen sög kewk :(

2008-12-25 @ 10:53:17
URL: http://eyeofthestorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0