I can feel the pressure, its getting closer now

Jag pallar inte. har helt "mycket" i skolan (med våra mått) nu, jag vet att skitmånga andra har det och allt sånt så jag tror inte jag är speciell ;). Och jag känner helt hög press på att jag måste få mvg och prestera superbra. Thank you for that SLOTTIS. men jag orkar ju fan inte, jag är inte speciell, jag är inte så jävla bra. jag är bara trött, trött på allt, ångest ensamhet och annat patetiskt. Jag får iofs skylla mig själv lite för en del kunde jag ha gjort innan, men det går fan inte haha. hade varit najs om det hade varit +15 år nu, ha familj och va lycklig och ha ett bra och skönt jobb ochj bara ha allt avklarat! jag hatar press, jag presterar inte bra under press, jag faller ihopa som en jävla mes. jag är ingen ledare, jag är en följare haha, en medelmåttig följare. på ett sätt så va det rätt bra med slottis för där va jag bara medelmåttig, på MPG är jag fan toppelev, en av de bästa på hela skolan :S vad är det för skitsnack haha, bara för det måste jag hålla mig på den nivå, jag kan bara inte tappa nu. fan VG är SKITBRA på MPG, helt sjukt, för mig är det fail . eller iaf som G är för vanliga pers. Usch på allt, vill bara ha allt löst, men SÅ funkar inte världen. kuken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0