I can't imagine choosing psychiatry after interning as a real doctor

JA! mina damer (och herre?) det va från scrubs! gotta love em♥

Jag vill läsa psykologi som in i helvete, alla älskar det typ. men vår skola har det inte ens =( jag tkr det är skitintressant med beteende och varför man gör vissa saker och så, LOVE IT! kanske borde ha valt nån linje som är mer inriktad på det.. haha vem vet hur det hade blitt, ajja jag går det jag går och inget fel med dej, nej nej nej=) imorgon är det prov och uppsats! kan inte plugga på provet för boken har gömt sig i skolan. börjar ta efter mina kompisar för mkt tkr jag ;) haha. Uppsatsen blir på engelska där vi ska typ skriva diskussion, debatt med sig själv lr vad man ska säga, det låter schizo men ja det är najs som fan, jag är inte helt shabby på att diskutera.. ibland iaf haha inte alltid den mest snabbtänkta men det är rätt kul när man får in några bra träffar på sin motståndare, POW RIGHT IN THE KISSER. vi fick välja eget ämne vi skulle  debattera om GISSA vad jag valde! Alkohol! surprise surprise. men det är fett najs kan nästan skriva hur mycket som helst utan nåt material lr något alls, har personlig vikt för mig. ska nog gå bra!

John mayer är min gud, min enda gud och stratan är hans sändebud!♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

ska läsa psykologi i trean :::

2008-12-02 @ 00:29:11
URL: http://zerozeroni.blogg.se/
Postat av: C

kan du ente välja det som extrakurs då? ^^ btw tror jag viiissa kan tycka de blir liiite jobbigt när du e jättejättejätteemot det haha ^^

2008-12-02 @ 10:30:29
URL: http://eyeofthestorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0