I sure know how to pick 'em

Jag HATAR distans, det kan peta sig i fucking näsan. Man hittar en trevlig söt fin tjej, man träffas det blir mysigt och lite "mun-mot-mun" som josephine säger xD. börjar tycka om henne skapligt mycket, och hon är intresserad tillbaka. MEN. hon tycker det är för långt mellan städerna, och kostar för mycket och så har man inte direkt mycket tillfällen att träffas, så SKITEN faller ihop som ett jävla korthus i en storm. Det värsta va att det kändes verkligen som det va nåt speciellt.. men det har jag känt innan också men DET har inte funkat det heller, jävla hittepo allt är haha.

Av nån anledning så gillar jag bara tjejer som inte bor i malmö och det är de (få) som verkar ha lättare att fatta tycke för mig också. de få malmö-borna jag har haft kontakt med har INTE varit särskilt Sane. haha omg nä verkligen inte, skrämmande. storstäderna gör flickor galna! det hjälper fan inte heller att alla andra är kära och folk jag gillar är kära och bajs på allt.

Ajja får lyssna på paramore, de kmr aldrig lämna mig iaf :D <3

Kommentarer
Postat av: sandra

flytta vet ja !!

2008-12-17 @ 16:21:38
URL: http://zerozeroni.blogg.se/
Postat av: anna

paramore kommer lämna dig för mig, så det så!

2008-12-17 @ 18:40:51
URL: http://twentyninecent.blogg.se/
Postat av: Josephine

HAHA "mun mot mun metoden"! Bästa som finns!

2008-12-27 @ 22:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0