It's a state of bliss, you think you're dreaming

Oskuld är så jävla överreklamerat och överskattat och överhypat. helt OTROLIGT. Ens "första gång" är fan precis som alla andra gånger, bara ännu SÄMRE! ändå är det den som ska vara den "underbara" och  superfina och man ska vara så kär och allt annat skit man hittar på för att försköna sanningen. men så är vi som människor, alltid överdriva och ha oss. bästa hade nästan varit att man hade haft nån erfaren kk som hade kunnat lära upp en så man va en perfect stud inför the real deal haha hade varit finfint:). En del (framför allt killar, iaf så har jag förstått det;)) gör det pga grupptrycket och det finns ett ord för såna : PATETISKT :) haha. visst jag tänker rätt mkt på sex (testosteron ya know) och sånt men det är inte pga att jag bara MÅSTE bli av med min oskuld, det är skitsamma, jag vill bara ha det för att det ligger i vår natur att vilja reproducera oss xD So don't blame me!

Ps. många många tack till gabby som har hjälpt till att fixa min blogg=D

Kommentarer
Postat av: anna

LILA!!!! WE LIKE!

2008-12-08 @ 19:45:07
URL: http://twentyninecent.blogg.se/
Postat av: Zin

Håller inte med dig.. En oskuld är fin, men ska ju inte hoppa i säng med vem fan som helst, då har man ingen värdighet.

2008-12-09 @ 20:18:54
URL: http://zin.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja men då ska VARJE gång vara likadan, inte första bara för att det ÄR första, ya know ? ^^

2008-12-09 @ 21:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0