I've got troubled thoughts and the self esteem to match

Jag spela cup igår! vi kom trea av 8 lag vilket inte är fy skam eftersom vi bara hade ett u17-lag och det va en u19-turnering! woohoo! 2 fina catches hade jag också, JAG ÄR TUFF! Sen hatar jag min tränare och hopppas han får en raket uppkörd i arslet så han sprängs bort. inte därför jag tog upp det dock, min lagkamrat hade med sin tjej så satt de där och mös och hade sig mellan matcherna. DÅ om nånsin blir man fucking kelsjuk så man fucking dör och vill bara ha nån NÅN. men just nu har jag inte NÅN alls haha tough break! börjar tänka massa skit och på saker jag saknar och massa minnen som jag vill glömma bort, men det går inte. tänker också som fan på en men det är för långt så får nog sluta upp med det^^funderar på att flytta men det är ju skrämmande haha, kmr inte känna någon typ och om jag flyttar dit hon bor (inte bara för att hon bor där haha SÅ desperat är jag inte! so hold your horses) så när hon vaknar och fattar att hon är ALLDELLES för bra för mig så är jag körd. Bränd och utan att känna NÅN typ i en helt ny stad. ischischisch

En sak jag tkr är otroligt dumt (mer än att alla andra gör det också) är barn till alkoholister som själva dricker. jag fattar inte hur man kan fucking göra det bara, När man själv DIREKT har blivit påverkad av konsekvenserna från det. it is FUCKING beyond me. Man borde lära sig, fatta att det som hände t ex ens förälder kan (och kmr mer stor säkerhet) hända en själv och bara förstöra mer, att man itne lär sig från andras misstag. även om det är för att "glömma" bort sina problem (som jag för övrigt tkr är så jävla mesigt för att man inte klarar av att stå ut med sina bekymmer) så borde man veta hur det känns för alla andra och hur man förstör för sig själv eftersom man själv har mått dåligt pga det och kanske fortf gör. Det är df jag inte gör det, och klara jag det så klarar alla det, jag är långt ifrån en stark person liksom haha. Det finns andra sätt

Btw. flint är inte fint

Kommentarer
Postat av: C

men alkoholism är ofta en gen som är medfödd så om det är barn till alkoholister så blir dom antingen det själva eller dricker ente alls ^^ sen är de väl antagligen nåt annat åsså som gör de ^^

2008-12-30 @ 07:57:29
URL: http://eyeofthestorm.blogg.se/
Postat av: E

men är det verkligen bestämt att det verkligen är en gen, det verkar som det bara är en teori tkr jag, iaf när jag har läst om det. ajja stör mig gör jag ändå ^^

2008-12-30 @ 12:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0