Kidnap the sandy claws beat him with a stick

Okej jag medger, ALLT är inte dåligt med julen. Kalle ankas jul är fan najsigt värre, har varit trött på den innan men iår så va det nåt annat.. finfint! förutom lady och lufsen FAN vad jag hatar den jävla låten så dryg man vill skära av pulsådern och förblöda långsamt, och ÄNDÅ hinner mna dö innan låten är färdig. iaf! Sen fick jag ju Nightmare before (FUCKING) christmas:D:D:D:D specialutgåvan!:D:D:D:D:D:D så jävla awesome fawesome. så underbar är den, men jag förstör den för jag råkar alltid sjunga med :(

sen fucking DAGEN efter fick jag sms av min "kära" syster ( KÄNN ironin på "kära"!), den jävla skitungen ville ta med Filmen till sin FUCKING kompis. FAN HELLER! vafan tror hon på, hon kan inte ta hand om en penna, och absolut inte min värdefullaste ägodel (iaf för tillfället haha) den är min bara min my fucking precious. Om nån vill se den med mig så är mys obligatoriskt, annars kan det va ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0