Lussevaka? snarare lusseSUPA!

Palla lussevaka! bara en ursäkt att få supa på en vardag men SUCK IT! det förekommer på en fredag! ingen måndagsalkoholism nu små barn! sen så sups det ändå mer än vanligt men ändå. det är helt sjukt hur fan kom man på lussevaka >.< typ rikemans-FUCKING-barn på en tisdag "men guuuuud vad långt det är till fredag, jag vill supa nu! jag vet!:O lucia kmr upp snart, DÅ KAN VI SUPA! HURRAAAA (skriker det otroligt gay)". jävla hitte-fucking-på. precis som
vaalborg och allt det crapet upp i analen. bara ursäkt för att supa mitt i veckan igen. Fucking alkisar svenska folket är. stop drinking fucktards, it WILL ruin you.helt OTROLIGT. Världen suger =) men finns små stjärnor på himmelen ändå!

SOM!! PARAMORE! omfg, tror alla vet det nu för jag har blivit galen av den, men jag har laddat ner Paramore Final Riot-dvdn! så jävla bra! Deras intro = wanna blow my brains out. Hayley är en gudinna, Och Josh, Zac, Jermz och Taylor är GUDAR! så jävla awesome jag kan dö lycklig och allt sånt nu, det är så finfinfint! pure love och allt sånt, jag bara upprepar mig själv hela tiden men kan inte hjälpa FÖR DET ÄR SÅ BRA!

men sen kmr man tillbaka till verkligheten som suger igen haha (för att vara pessimist är jag ganska optimistisk ;) (FOR A PESSIMIST IM PRETTY OPTIMISTIC!)) med FUCKED up ex som har pinnar så långt uppkörda i röven så det kmr ut ur näsan. jag har haft TVÅ ynka förhållanden, hur stor är fucking oddsen att den ena ska vara mentally retarded? iofs hon är tjej och typ alla tjejer är sepe ;) (FINNS UNDANTAG!) men hon kmr med lite extra crazy on the side and ALL AROUND!

pallar inte gnälla mer, ska hajpa mer över PARAMORE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!♥

Kommentarer
Postat av: C

men nån gång måste man väl ha nån högtid lr nåt där man får dricka >.< fan så mkt roligare om alla festar istället för 1 fest på ett ställe. å egentligen så är det ju vuxna som haft de trevligt å inväntat lucia eller nåt men när ungdomar firar saker så e de ju me fest? nån ändring i vardagen får de faktiskt va nån gång >.<

2008-12-11 @ 21:45:58
URL: http://eyeofthestorm.blogg.se/
Postat av: sandra

ers jag ska ut imoroogn ;););)

och de är ju killar som är körda i hjuvudet.

2008-12-11 @ 22:01:30
URL: http://zerozeroni.blogg.se/
Postat av: anna

det är lussevaka i ystad idag, bara för man ska va bakis i skolan, rätt moget påhitt ;) HAHAHA

2008-12-11 @ 22:31:37
URL: http://twentyninecent.blogg.se/
Postat av: anna

SVAR (om det du skrev på min blogg): NEJ DET ÄR FÖR DU INTE VILL TRÄFFA MIG DITT RETARD!!!!!

2008-12-11 @ 22:33:39
URL: http://twentyninecent.blogg.se/
Postat av: Josephine

Jag anser dock att jag som tjej inte är cp. Hoppas att jag är ett undantag hahaha :D

2008-12-12 @ 08:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0