Your famous friend well I blew him before you oh yeah

Jag stör mig på folks brist på ansvar och hur egoistisk folk i allmänhet är. framför allt hos "ungdomar" (jag känner mig som 70 år nu btw), Visst så är det i tonåren mest som man ska vara upprorisk och skita i alla och sätta sig själv främst men vafan lite jävla måtta får det va. Hatar folk som inte ställer upp för andra, bara för att de "saknar motivation" lr nåt annat fittigt skitsnack som gör att man vill tända fyr på jävlarna. SPECIELLT ! när man själv säger att man ska ställa upp och käkar moralkaka inför alla och så. fittigt dålig stil.

liiite gladare saker nu! hooray! Franzy-pantz (Franz Ferdinand) Ska komma till våra kära grannar (där den vänstra halvan av sandra är född (gissar jag iaf, kan va högra också)) i mars nästa år.. PEPP på att gå fyfan, de är bad-ass speciellt live. men det är dyrt , 400danska som är dyrare än vanligt i denna väldiga finanskris vi befinner oss i. det lbir till att spara som en gnu! men längesen jag va på konsert (PARAMOE SENASTE WOOHOO TAKE ME BACK) och har sug för det igen förfään såklart. konserter is the shit. 

Kommentarer
Postat av: sandra

höger, tyvärr, höger....

2008-12-22 @ 12:10:11
URL: http://zerozeroni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0