Suicide is painless

Häromdan så funderade jag lite på vilket sätt som va bäst att ta livet av sig haha. Kasta sig framför bil är inge bra för då ger man föraren massa men för livet och sånt elakt även om det bara hade varit t.ex mig den körde på, den känner ju inte mig. Och framför tåg är för messy, elakt mot poliserna som får det äckliga jobbet att samla ihop alla kroppsdelar som har flugit åt helvete, INTE najs haha. vad finns det mer ? ehm.. överdos! fast tänk personen som hittar en, kanske tror att man bara sover och försöker väcka en.. sen se pillerburken och sånt, TRAUMATISKT. samma gäller med hängning också, för den som hittar. det är den felande länken egentligen haha. det ULTIMATA (om det finns något sådant i detta ämnet) hade varit hoppa ut från en hög byggnad, inte jättehög så man hinner ångra sig mitt i fallet (omfg det är ångest på högsta nivån någonsin) i en obebodd ort lr plats. men ofta det är obebott vid en hög byggnad liksom det är bara inne i stan. men det va bara det ULTIMATA scenariot. Jag kommer inte på så många fler förutom t.ex kapa ett plan och flyga in det nånstans, men det behöver jag inte förklara vad som är fel med det direkt haha.

Och nej jag är inte suicidal lr deprimerad lr planerar att ta livet av mig (jag har lovat netchie-petchie haha) och jag har ingen anledning till att göra det heller, mitt liv är inte SÅ hemskt. bara ett få saker jag saknar men det gör man alltid, Människan är aldrig nöjd som Buddha har sagt:D buddhism äger btw haha den bästa av alla religioner, mest för att det är mer filosofi än religion. hur jag nu FAN kom in på buddhism från självmord vet jag icke! men så är det, känner mig som min samhälles-lärare, han driftar alltid bort när han snackar. Awesome =)

Kommentarer
Postat av: anna

eey dude! det finns ju alltid någon som hittar dig, serru! fast ändå, rätt skoj att hitta på perfekta ^^ haha. jag är sepe. hejdå! :)

2008-12-07 @ 00:12:55
URL: http://twentyninecent.blogg.se/
Postat av: Netsch

"jag har lovat netchie-petchie haha" BRA! :D och sånt man lovar mig bryter man inte ;) <3

2008-12-07 @ 11:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0