Sometimes I wanna quit this song and become an accountant

Jag har helt svårt att blogga numer!:O jag tänker på rätt mkt men det är inget man kan skriva ner, inget som är nåt att ha iaf, blir helt uppstyltat lr nåt! Jag känner inte starkt för nånting numera jag bara åker med i livet, inte mycket äventyrligt liv men det vill jag inte ha. Jag har inte mycket emot mitt liv faktiskt, det är vad det är och inte lönt att jag klagar på nåt för jag kommer inte försöka ändra på det så tänker inte slösa tid och tålamod. Det finns saker jag ångrar och önskar va annorlunda men vafan gör det nu? inte lönt att slösa tid på det, även om jag tänker på det som en GNU så kan jag inte säga att jag bryr mig. Det är vad det är.

 Det är vääldigt många som klagar på sin kärlek och "ger upp" det (SHIT vad många kmr känna sig träffade, men det betyder inte att jag inte tkr om ER och ni kan fortf prata med mig om det ;)). de gör det för att det inte går liksom.. en del gör det t.o.m innan de har fått känna det på riktigt också. bara liksom en obesvarad kärlek så "nej ! det går inte" men fan det betyder bara att det inte funka med EN person, det finns en jävla massa (för många)  människor så inte lönt att hänga upp sig på just EN. Visst vill jag ha tjej jättegärna och det snarast för jag är på ett jävla mys-humör, men jag gnäller inte över det, vafan kommer det så kommer det, alla har set-backs när det gäller sånt här bara att gå vidare och försöka hitta nån annan som det FUNKAR med ist. Det blir garanterat inte bättre genom att gnälla över det. 

Säkerligen många som ser mig som en hycklare nu, men på sista tiden så har jag inte känt SÅ jävla synd om mig på det sättet. visst jag har klagat men det är vad jag gör haha jag själv tar det bara med en nypa salt, jag är inte jätteseriös när jag håller på. Och jag ber om ursäkt för alla som känner sig träffade, jag menar bara generellt, ni kan ändå snacka med mig för är det nåt jag är bra på så är det att lyssna ;)

Btw så har jag nog kommit över dig:O

Kommentarer
Postat av: anna

sant broder, sant!

2008-12-19 @ 13:07:40
URL: http://twentyninecent.blogg.se/
Postat av: sandra

kommit över vem?

2008-12-20 @ 20:12:58
URL: http://zerozeroni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0