Warm me up beneath the sheets babe

Jag vill inte! känner mig som en liten unge som håller i sig och sparkar för glatta livet för att han inte vill iväg. men så är det, ska fira fucking nyår hos min fucking systers fucking kompis fucking familj! ORKA det, ska iofs bara äta (KÖTT!) men jag pallar ändå inte, jag vill vara hemma, jag vill inte ut. Vara ute är fett överskattat. härligast hade varit om man hade haft nån att vara hemma med men man kan inte få allt här i världen. det är egentligen inget jävla speciellt med nyår, när man vaknar igen är det EXAKT som när man vakna dan innan, bara att man skriver 09 ist för 08 när man daterar. samma sak när man fyller år, man är bara en dag äldre än dan innan ^^ meeeeeeeeeeeeeen det är väl bara för att jag inte vet hur man njuter av livet. what you gonna do

Kommentarer
Postat av: sandra

varför stannar du inte hemma då

2008-12-30 @ 19:44:50
URL: http://zerozeroni.blogg.se/
Postat av: Anonym

df att jag fucking måste >.<

2008-12-30 @ 23:20:06
Postat av: anna

du kunde varit hemma hos mig. jag var själv. hade halsfluss och typ 39grader feber... suck :/xD

2009-01-02 @ 23:02:31
URL: http://twentyninecent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0