The past has a way of sneaking up on us

Vet inte riktigt vad jag ska skriva.. vet vad jag vill skriva OM men inte hur jag ska uttrycka det typ
jag hatar folk som dricker och röker.. lr iaf NÄR folk röker och dricker iom att många av personerna jag älskar mest här i världen gör minst en av de sakerna, det suger. alkohol har kanske inte förstört.. men har handikappat det(om ingen har gjort en verb-form att det ordet va jag först nånsin och förtjänar nu nobelpriset i litteratur) mkt av mitt liv. vill inte att det ska göra det mer. jag har också av nån jävla anledning haft lust att göra det mesta av allt det skitet men det är gift, gift borde inte vara lagligt, jag skiter i om det gör att man har det "roligare" det kan man fixa på egen FUCKING hand. mår fan dåligt bara jag tänker på det. Röka är egentligen inget jag är JÄTTEemot men det är typ en länk till minnena jag har från alkohol.. sen att det är äckligt och gift och sånt bidrar ju också såklart hehe, jag pallar fan inte, jag vill va den som dör först, vill inte va kvar för att sörja när andra dör.. jag varken vill lr kan klara det. Nu vill jag ha en flickvän.. haha vet inte hur det kmr till det men är trevligt att ha nån speciell att kunna prata med och ha stöd hos. Ironin är ju att en av de jag vill ha som det gör båda sakerna... nä hade varit trevligt att bli överkörd av en bil imorgon lr nåt, haha

Kommentarer
Postat av: C

NEJ! inte överkörd av bil! du kommer bli neger vafan av bromsspår för dig å ja vill inte att du ska bli neger :*/ å röka e faktiskt bara pga suuget man mår bra av att röka.. man blir lugn å fin. som fil. typ? dricka e iofs ente bra men de e naiz när man e deppig å vill bli pepp så funkar det för då slutar hjärnan funka you know ;) men nej. jag ska få nobelpriset i litteratur. inte du. POUWS HAY

2008-11-10 @ 08:31:23
URL: http://eyeofthestorm.blogg.se/
Postat av: netschie

fina fina du, inga tankar om dumma bilar! jag skulle egentligen vilja skriva en jättelång och fin text som får dig att må bättre, men jag måste iväg och se en spanskfilm. hoppas du kan må bättre ändå. tycker om dig mycketmycket <3

2008-11-10 @ 12:00:54
Postat av: E

cazzi-fazzi jag vet vf folk röker.. men jag hatar det ändå xD



Och j ag tkr om dig mycketmycket också netchie =) <3

2008-11-10 @ 15:06:44
Postat av: anna

<3

2008-11-10 @ 15:43:02
URL: http://twentyninecent.blogg.se/
Postat av: c

jajaja men de är ändå ente äckligt O.o de tycker ju ente dom som röker isf hade dom ente rökat? x)

2008-11-10 @ 15:59:32
URL: http://eyeofthestorm.blogg.se/
Postat av: E

det är skitäckligt xD lukten.. uschuschusch! jo man kan ändå röka för att man är beroende lilla vän =)

2008-11-10 @ 16:08:31
Postat av: C

ja men man ska ju BLI beroende åsså smartass? de blir man ente på en cigg direkt ;) å neeej de luktar gott haha skitmånga tkr d! ^^

2008-11-11 @ 21:31:24
URL: http://eyeofthestorm.blogg.se/
Postat av: E

ja men lilla vän haha det är låångt ifrån alla osm börjar röka pga lukten? lukten av en cigg är egentligen inte så jävla hemsk.. men en rökare.. som precis har rökat.. det är INTe najs haha, allt som är beroendeframkallande och skadar kroppen är ju fan fel, finns andra sätt att "lugna" ner sig

2008-11-11 @ 22:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0