Big whoop wanna fight about it?

Haha jag vet jag egentligen är "efter" men jag tänker alltid på det under dagen sen glömmer jag bort det!
jag är jävligt lack på allt tjat om att Barack obama är svart, "ooh första svarta president"  "ooh han är svart han kmr bli en bra president" bla bla bla fucking BLA. det enda hans hudfärg har gjort är fixat sjukt många fler röster än vad han hade haft om han var vit. MEN! hans jävla hudfärg gör ju inget för hur bra president han är. blir lack på alla som tjatar.  ingen som hylla bush när han va den första presidenten som uttala nuclear fel ? haha nämen ja, ni fattar haha

Måndagar är ändå en jävligt bra dag för mig haha. INNAN ni börjar kasta stenar och andra saker på mig så låt mig förklara varför *duckar*
Jag får hem helt nya Family Guy, American Dad och Simpsons-avsnitt! happy Ely! PLUS! NFL muddafucking gameday! massa matcher massa matcher! drool

Kommentarer
Postat av: sandra

haha jag har inte hört någon nämna någo om att han är svart.

2008-11-17 @ 15:13:12
URL: http://zerozeroni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0