Don't you know who I think I am?

Muntlig redovisning på svenskan.. usch haha men det är över iaf :D yay, fick G iaf och det är allt jag behöver, även om jag ligger på mvg på allting annat haha (jag skryter inte!:O) Tack netchie-petchie för stödet =)♥

Sen har jag kommit på att jag nog inte känner mig själv, vad jag vill och känner och tycker. haha vilken upptäckt! jag säger att jag gillar t.ex en typ av.. tjejer (haha konstigt att jag använder det som exempel?). Ena dagen säger jag att jag vill ha nån som är som mig, är nöjd med att bara stanna hemma och inte göra nåt.. sen vill jag ha en som är jätteframåt och får mig att göra saker, och sen med utseendet ska jag inte börja på haha, asså såklart så bryr jag mig inte särskilt om hur hon ser ut, men saker jag gillar på tjejer.. det kan fan va VAD som helst (förutom tår! kmr aldrig tycka om tår i hela mitt liv). fan nu låter det småaktigt när jag sätter det till ord men skit-fucking-samma this is my sanctuary. men även när jag typ sätter mig i olika "fack"  så kommer jag på att jag är helt borta. jag har skitbra minne! men jag kan inte komma ihåg vad jag gjorde igår. Jag är en Loner, men ändå vill jag inte bara sitta själv. Jag bryr mig inte om vad random folk tycker, ändå tar jag illa upp och tror av nån anledning att folk snackar om mig. Jag är inte som alla andra killar men håller ändå på som en fucking testosteron boy. Jag hatar Hycklare och dubbelmoral, men fan känns som jag har det också.

jag råkade (ja RÅKADE faktiskt!) klicka in på blondin-fucking-bellas blogg.. "2008 kan man tydligen inte förvänta sig att pojkvännen ska komma med sådant då och då"(hon snackade om att hon skulle köpa smycken). för helvete! tydligen så kan man köpa hennes kärlek:) omfg asså, man ska visa sin kärlek på ANDRA fucking sätt, så fan mkt mer betydelsefullt och kreativt.. helft fucking otroligt haha jag vetifan vad jag ska skriva (vet egentligen inte vf jag tog upp det men) w/e ville bara säga det haha fucktards vi har i världen.

och så har vi fucking praktik imorgon YAY! haha fan jag orkar inte, så jävla bull.. men bara typ 6-7 veckor kvar sen slipper jag skiten och får någon annan plats som förhoppningsvis har det jag vill jobba med inte fucking SKRUVA dagarna i fucking ända. (ja jag säger fucking mkt, live with it)


Kommentarer
Postat av: sandra

haha jag gillar blondinbella. hon är cool.

2008-11-05 @ 16:37:55
URL: http://zerozeroni.blogg.se/
Postat av: Nette

Det var faktiskt ett dåligt exempel på ett inlägg av bella, hon brukar skriva bättre saker ;) (ja, jag erkänner, jag brukar läsa hennes blogg^^)

2008-11-05 @ 17:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0