Football in the states

Vår "kära" coach har ordnat så att vi kan ansöka om att få spela i en skola i Wisconsin, USA. Fucking COLLEGE! rätt mäktigt även om det bara är division tre. Och desto mer jag tänker på det desto mer sugen blir jag, har fått tillbaka min glöd för sporten och det hade varit intressant att spendera lite tid där borta. MEN! tyvärr så finns det ett antal hinder: Det kostar antagligen myyyycket pengar, pengar som varken jag lr familjen har, att man ska vara exeptionellt bra (vilket jag inte är haha omfg, visserligen har jag blivit sjukt mkt bättre men jag har inget förtroende hos mina tränare så då är det svårt att visa sin "talang") samt att man ska ha en jävla massa tur för att få komma med. anyway det är en ambition och en del vet kanske att jag inte är känd för mina ambitioner ^^ ska iaf sträva efter att bli bättre så mina *hostar* bra coacher uppmärksammar mina framsteg.

ps. Jag vet fortf inte varför jag har blogg haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0