Gh och oskar loskar på gatan

Cazzi-fazzi-lassi kmr inte gilla detta inlägget men det kan inte hjääälpas just nu mina små små vänner.
Bowla idag hahaha fan skitkul, trodde inte det skulle kunna va kul men se det va det!! mina små vänner.Jag  fick strike! jag är tuff som potatisar i mellanöstern!
Sen kicka jag hem min sparkcykel till jonathan pofanathan där vi spela först madden som jag kicka hans näsa i. på GH som vi spela (förlåt cazzi-fazzi-lassi hihihih:D) på EXPERTOOOOOOO!!! in-fucking-sane!! höll på 30000000 år med en låt! KRAMPEN! en jädrans tur att ja ginte är högerhänt då hade jag inte kunnat runka :O ibland har jag tur asså! MEN!! vi klarade fucking rob zombielåten!!!! efter det så har jag blivit som jag är nu, tror det är nånting som har hänt med hjärnan .. psykisk trötthet från allt gh:andet! vem vet, inte jag iaf! det ska jag be och få tala om mina små vänner ! (säger man be OCH lr be OM!?!?!?!?)

Jaaaaaaaagjagjagjagjag skulle nog prata om nåt mer men kmr inte ihåg =O Pang prego är bad-ass i fag-mass!
men nu mina små vänner! små små (ja du också! ja DU) kmr jag inte på nåt mer sepe att skriva, förutom att Oskar loskar på gatan är ett jävligt tufft smeknamn! som JAG ELY IN THE FUCKING MIDDLE! kom på :D:D:D awesome fawesome

Kommentarer
Postat av: anna

haahahah du är fett avis :P

2008-11-23 @ 01:24:24
URL: http://twentyninecent.blogg.se/
Postat av: Netscj

"en jädrans tur att ja ginte är högerhänt då hade jag inte kunnat runka :O" SHH, TYST! vi vill inte veta såna detaljer !! :P

2008-11-23 @ 12:13:28
Postat av: C

dumdumdumdumdumdumdumdum

2008-11-23 @ 19:41:04
URL: http://eyeofthestorm.blogg.se/
Postat av: Josephine

"då hade jag inte kunnat runka :O" HAHAHAH! snuskig pojk!!

2008-11-28 @ 16:12:51
URL: http://testpilot.blogg.se/
Postat av: Jesssssssica

Snusk elias!

Jag tror att du hade löst de där med runkningen i vilket fall som helst :) Kåta små pojkar dom e rätt påhittiga...

2008-12-09 @ 17:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0