Go away GO!

Finns vissa som man verkligen inte har haft nån nytta av att lära känna.. som bara har ändrat en till det sämre. Någon som man inte behöver kmr aldrig behöva, nån man bara blir arg och lack på. Så börjar man (jag) tänka .. OM personen inte hade kommenterat den där bilden på bdb.. hade vi aldrig börjat snacka.. hade det aldrig blivit nåt .. hade jag aldrig vetat att personen skulle bli totalt FUCKED up i huvet, hade jag inte haft problem med att få ut skitet ur huvet. sen kan man ju gå ännu längre bak och säga.. OM jag inte hade varit bästa vän med honom så hade personen aldrig kommit in på min bdb och sett min bild och kommenterat osv. men det är skitsamma nu ju.. men jag kan inte hjälpa att tänka så

SEN stör jag mig på hur fan alla ska pmsa som små fittor och överdriva MINSTA lilla fucking sak. det är bara fucking löjligt. jag vet att jag har EN sak jag lätt lackar på, men det skiter jag i. jag tar stolthet i det.. men om mina vänner håller på med den saken (ja det är Min musik lr dissa hayley ! då blir jag arg ) då bryr jag mig inte så jättemkt, jag tar det på skoj. MEN!!! när fucking fucktards som jag itne pratar med förutom när de kmr med fucking spydiga fucking kommentarer lackar jag på, de kan fucking hålla käften jag vill itne veta vad du tkr skank-face!
iaf! haha kom från min poäng. Man får såklat bli sur över en stor sak.. men såna småsaker som att T.ex itne berätta vad som har hätn i skolan när de kan ta reda på det på annat sätt, lr att jag berättar en sak för en person, som en annan tkr att jag inte borde ha berättat och börjar TOSSA loss totalt, det är bara löjligt. det hjälper inget gör saken bara värre för jag blir surare och vill mer och mer göra skada. överreagera är fan dödssynd! ta er i röven pms-barn haha,

Ps. elegant avslut på mitt inlägg tkr jag =)

Kommentarer
Postat av: anna

"SEN stör jag mig på hur fan alla ska pmsa som små fittor och överdriva MINSTA lilla fucking sak" IM SOOOOOO WITH YA!!!!!! kan alla inte bara andas lite? chilla och tänka innan man agerar? usssch! ska vi vara sura tillsammans?

2008-11-20 @ 22:35:08
URL: http://twentyninecent.blogg.se/
Postat av: sandra

hahah hoppas du inte syftar på mig med att dissa hayley??

2008-11-20 @ 23:37:50
Postat av: C

ja de finns ju tyvärr rätt många OM i allas liv :( meeen vem e de som har kommenterat å flippat me dig å sånt? :/

2008-11-21 @ 12:02:15
URL: http://eyeofthestorm.blogg.se/
Postat av: E.

för många haha xD bl a, Stoffes flickvän och andy pmsa satan för en liiiiten pytte sak,



och ja det finns många om, jag tkr man borde få EN retry här i livet xD

2008-11-21 @ 12:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0