I feel like I'm toxic

För typ en månad sen lr nåt så bestämde jag mig för att jag skulle sluta vara negativ (jag har nämt det i nåt annat inlägg) och i början gick det ändå rätt bra.. tyckte jag själv iaf haha men nu.. det går inte jättebra om man säger så? jag är inte likadan som jag va innan.. men det är långt ifrån bra haha. blir väl så när man brukar va på ett visst sätt med kompisar så när man träffar de kmr man tillbaka i det beteendet och fastnar i det. men det är inte bra! men känns inte som jag orkar ta tag i det igen atm.. allt är bara fhhhhhhhhhhhhhhhhew *ballong som töms på luft* speciellt när man tänker på en "sak" som man inte kan få typ.. (kan itne gå in mer för då kmr jag avslöja det typ xD) life's tough.. får hitta "nåt" annat att ha som vill ha mig tillbaka xD hahah jag är sämst på att disguisa saker (fin svengelska jag vet NOBELPRISET i litteratur here I come) hur jag ska hitta det är en annan femma då jag sitter på röven dagarna i ända

sen fick jag denna smått söta dikten från anna ^^ har inget med ämnet att göra men vill ändå dela med mig till världen!

Elias, han är fin
men inte är han min
han är kankse din?
inte fan vet jag
men en dag då ska vi träffas och leka
men innan dess ska jag peka och säga:
elias är så skön så gud,
hör nu min bön!
ge mig en dejt med ELIAS!


Kommentarer
Postat av: anna

ihhhhhwww :D

2008-11-11 @ 22:40:21
URL: http://twentyninecent.blogg.se/
Postat av: sandra

man ska inte vara negativ;)

2008-11-11 @ 23:22:01
URL: http://zerozeroni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0