I wish my smile was your favourite kind of smile

Egentligen vill jag skriva att jag suger som kompis och allt sånt skit haha men man ska inte tycka synd om sig själv lr hur SANDRA

Jag har kommit underfund med att jag nog bara har varit lycklig en gång.. iaf vad jag minns iaf (men man har ju så jävla selektivt minne) och det va ju inte allt för längesen.. iofs varade det inte särskilt länge och under den tiden va jag full av ångest över saker som jag trodde skulle pajja allt för mig. Men det va det inte haha det va andra omständigheter lr vad man ska säga. Men saknar den tiden, det gör jag (duh haha) men kommer inte bli lycklig (iaf på det sättet) igen. Får hoppas det kmr på annat sätt.

Har börjat göra Nationella i Engelska nu.. gjorde uppsatsen igår.. gick bra verkar som jag kmr få MVG minst vg iaf om man dömmer på Kalle Kulas svar idag.. hoppas det blir bra. men ja.. haha jag känner mig inte så jäkla glad över det.. det är liksom.. ja haha (många många punkter idag:O)

Som jag skrev i några inlägg sen så är jag varken glad lr ledsen.. jag är helt ledsen (hahaha tänker på "i must be emo"-låten nu) känns osm jag är i Limbo (lr vad skiten heter, den världen mellan dödsriket och levande världen) även om jag skrattar och sånt så ger det typ inget haha, blir alltid samma i slutet. Jag har inget att va Glad för och inget att va ledsen för, iofs så är det det nåt att va glad för men mitt psyke funkar inte så mina vänner.

Kommentarer
Postat av: anna

du är bra kompis till mig :D:D

2008-11-19 @ 22:54:25
URL: http://twentyninecent.blogg.se/
Postat av: C

:(



varför skulle du ente va en bra kompis?

2008-11-20 @ 09:33:44
URL: http://eyeofthestorm.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja för att jag säger fel saker och är okänslig i fel tillfällen och gör mina vänner sura och irriterade och ledsna

2008-11-20 @ 21:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0