I'm pointing out my weakness There's an emptiness at home

Senaste dagarna har jag känt mig TOM, helt tom i bollen typ hatar det. känns inte som jag har nåt att leva för, se fram emot, inget som jag "brinner" för. det är bara .......
Jag har iofs önskan och sånt.. men jag vet inte ens om jag vill att den önskan ska slå in haha akta svara hålet. när man inte har nåt speciellt mål så är det svårt att lägga ner energi på något över huvud taget. man bara existerar i universum, fyller ut sin monotona roll i samhället dag ut och dag in. jag har inte mycket emot att bara leva livet dag ut och dag in, men vill ju ha nåt bra och roligt i livet. GH räcker inte ;) haha. Men det räcker med EN liten sak för att det ska ändras så får hoppas det lossnar snart ^^ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0