Ipod nano!

omfg 3 fucking posts på en dag, jag trodde inte att jag skulle ha nåt att skriva om men nu har jag tråkigt och behöver nåt att göra! :
hade släkt-kalas idag, man måste gilla min släkts presenter, fick snabbmakaroner och en morot! hahaha, pengar medföljde ^^ förutom det så fick jag 2,2 (FUCKING) KG turkisk peppar DROOL! 2paket skittles (IN YOUR FACE ANNA! haha) Fruity Floats (fruit loops typ) 4 st Poweking-liknande produkter, hörlurar och 1050 i cash, för VILKA! jag ska köpa iPod Nano 4g på måndag:D wieee!! och med "feta" lurar haha så blire najs najs.

nu vet jag dock inte vad jag ska göra eftersom inte har nåt annat skit att skriva om och har inget annat att göra och alla andra tror att de är nåt och är på fester lr annat xD. får väl hitta på nåt, kanske imaginary jump rope? ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0