Is there anyone who ever remembers changing their minds

Det suger att vara glad! visste ni det? haha, glömde bort att det finns en anledning till att är som jag är. När man är glad så är det så fan mkt lättare att bli av med det humöret och ramla huvut före ner i hålet vi kallar misär. Speciellt lätt är det när man har FITTOR till klasskamrater. Fan värre en pms-tjejer ffs! först bitcha om att jag tydligen är JÄTTEtaskig och fastän han inte gör nåt mot mit (LÖGN) och sen reagerar som en liten jävla fjortistjej som är mitt i puberteten för att jag inte säger vad han har missat under en dag som han skolka och sa att jag va en dålig vän som inte skiter i mina PRINCIPER . och nu håller på och fitta sig som de har gjort i 1½ år nu, fucking skitsnack alltihopa. Kan ta sig i röven, vem är den dåliga vännen egentligen fuckface? Jag tänker ju itne byta klass för det är för mesar haha nä men gillar ju lärarna och allt sånt så jag står ut, relativt enkelt ändå när man har riktiga vänner utanför ^^ iaf de som man har kvar.. lr vad man ska säga. Fredag blir förhoppningsvis mysigt och sånt med lite Nostalgi. inte en jävel som förstår det och det vet jag och det är jag glad för hihihihi (fråga mig inte ens) Får väl lyssna på john mayer för lite mer optimism.

Kommentarer
Postat av: anna

hahha jag fattade verkligen INGET av detta :S

2008-11-26 @ 22:06:45
URL: http://twentyninecent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0