I've been lonely but I know it will be okay

Jag orkar inte! helt stressig dag, sånt gillar vi inte no sir! först skola sen djura till gymet och maxa som fan där(nä jag skryter inte små vänner).. sen snabbt hem och laga mat! sen hinner jag bara sitta vid min älskade dator i typ 45 min bara och sen djura iväg till löpträning med laget = TRÖTT Ely, jag är ingen sån som håller igång, som älskar att vara borta från hemmet och ha för sig otyg. Den har jag fucking Hinduism som jag ska plugga på! iofs är hinduism smått tuffare än judarna & Co men plugga gillar vi inte, inte alls! de har massa jävla hittepo-ord och sånt krafs och tjafs. men dharma betyder PLIKT! nu vet ni det.

John Mayer är min fucking savior asså. Gitarr-guuuuud!  Blues är så jävla skönt (inte att ha sex med ffs sluta va så snuskiga!) gör en optimistisk för framtiden även om det är inte är optimalt just nu! fatta MIG! ely the fucking pessimist blir OPTIMISTISK! kan fan inte må dåligt när man lyssnar på det, på honom AWESOME!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0