Jag vill inte ha finnar, jag är svensk ju =(

WIEEEEEEEEEEEEEEEE JAG HAR KÖPT iPOD NANO YAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! haha det blidde silver och så köpte jag vit petskydd, det är najs najs! och med mina "feta luuurar" så kan det knappt bli bättre
 
Malmö musikaffärs nya ställe är sjukt stort och najs också! de har flyttat typ 60 meter bort men så fan mycket större ställe:D va där på deras Grand opening idag. sweet. såg ett par riktigt heta Gretsch-guror drool.
gillar inte att skriva om sånt här egentligen men har inget att hata atm och inga feelings direkt, ffs jag vill skriva ju xD
vill INTE skriva på mitt jävla tal jag ska fucking ha på fucking onsdag som är fucking deprimerande. FUCK!

Bloc Party-farty ska spela på vega nästa år i Februari =O =D och jag vill se dem! de har varit här 1000 ggr och nån jävla gång måste man få tummen ur röven lr? Jonte ska bara bestämma sig annars får jag se om jag vågar sticka dit med sandra (om du vill ens? hahaxD) jag är lite (för) konstig. men Bloc är najs! kele med sin tele! just nu bara svamlar jag för jag vet inte vad jag ska skriva.. Paramores video släpps idag också ju, men jag har inte hittat den :O Kommer väl för lr senare.

Jag vet inte vad jag har att vara glad för.. (förutom min iPod!!) men glad är jag iaf! dock kliar det på min tumme vänta ... ahhhh najs så! vart va jag? ja jag är glad fråga mig inte varför för det gör jag just nu och jag får inget svar, SHUN. fan nu ska jag hålla käft xD

Kommentarer
Postat av: sandra

haha. vet inte ens om jag ska gå.. :p får se

2008-11-03 @ 22:07:44
URL: http://zerozeroni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0