Kan man leva utan hjärna?

Inte ? nähäpp okej då rök den lösningen. hmm vad ist då? kan fan inte släppa saker som är helt oviktiga och poänglösa och påverkar inte mitt liv ALLS (förutom då frustrationen av att de jävlarna har flyttat in i mitt huve och vägrar flytta ut  fast de itne betalar hyra och jag har försökt vräkt dem). Bara för en fucker på träningen tog upp det sen har det stannat där fucking inne, FUCKERS. Fitttankar. Den andra lösningen är att jag blir ett djur.. LIIIITE sent att tänka på det dock:P Nästa livstid! denna får jag försöka hitta nåt annat att tänka på, något fint ist för allt skit jag har där inne atm, its pretty crowded in there atm though.

Kommentarer
Postat av: sandra

vadå?

2008-11-13 @ 23:24:45
URL: http://zerozeroni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0