Me Wants and me hates

EN sak som jag vet om mig själv är att jag är ha-galen (vem är inte right). jag vill ha kiiiiiiiiise haha mest för att de är alltid bra att ha och man kan (oftast) lita på dem haha. sen GURA och så vill jag ha GURA-SKILLZ! om det är nån anden i lampan som läser detta får du gärna kontakta mig. sen finns det såklart de där vill-ha som alltid finns typ:P som t.ex en tjej. haha det är ett jävla tjat på det jag vet, men jag vill ha det, kan inte jag hjälpa, och jag vet vad som krävs för att jag ska kunna "fixa" det men jag gillar inte att ragga haha är för blyg/osäker. inte ens på typ BDB så kan jag fucking börja skriva haha det börjar nästan gå över gränsen här:O. det finns ju en speciell som jag vill ha men vet inte om det är så bra att satsa på det just nu ^^

EN annan sak jag vet om mig själv är att jag HATAR en jävla massa, men inte mitt fel det är världens!
man kan fan tro att OKEJ har köpt upp MTV, så jävla fjortis och äckligt det är, helt jävla insane. TOKIO fucking HOTEL vann,, ÖVER FUCKING METALLIC!! FOO FIGHTERS!!!LINKIN PARK!!  OCH THE CURE!!! visst jag är egentligen inget stort Fan av metallica men de är fucking gudarna över rock ju. vet vem som helst, Foo fighters är mina personliga favoriter iofs men metallica borde ändå tatt hem det. Även om jag inte gillar LPs senaste platta så är de iaf bättre än tokio. the cure jag har jag inte hört så mkt av men vet FAN att de är bättre än tokio FUCKING hotel. du fucking skojjar med mig. sen har jag redan tatt upp katy perry, och jag håller fan fast vid det, hon SÖG, iofs såg jag bara 10 min men det va 20 minuter för jävla mkt hon kunde ha haft rätt roliga saker som hon sa men .. nä fan hon va helt skum typ haha. Usch och fy. kass sminkning och allt dessutom, kvalité i underskott mina damer och herrar.
30Seconds to mars som Rock Out.. FAN HELLER, vilket jävla hittepå. över Paramore, Metallica, Linkin Park och Slipknot? nähädu!

Det är fan (om du är emot svordomar så har du antagligen redan slutat läsa men förlåt för språket)  inte heller bara galan som va otroligt jävla äckligt fjortis så man bara ville hänga sig i närmsta trädet utan det är deras JÄVLA PROGRAM, typ som Next och allt det skitsnacket, VAFAN!? horor och testosteron boys och annat äckel. så frustrerad jag blir, FUCKTARDS hela högen. nä tacka vet jag adaktusson på tv8!!

Kommentarer
Postat av: C

haha hej jag är anden i lampan! naj skojja isåfall hade ja vatt ego å gett jättemkt till mig själv ju :O men skitstörigt att TH vann över alla dom som dom är sämre än å ännu värre att 30secondstomars VANN ÖVER FUCKING SLIPKNOT å dom andra med ? förr i tiden va MTV å EMA bra ju :(





btw vårda språket unge herre! x)

2008-11-09 @ 18:47:58
URL: http://eyeofthestorm.blogg.se/
Postat av: E

:O hade du varit det hade jag fängslat dig och önskat mig 1000000000 saker!!! lr hur DET VAR BÄTTRE FÖRR!

2008-11-09 @ 19:53:52
Postat av: C

hahaha men ja starkare än dig så de hade du ente kuuunnat :D mohaha. fuck mtv. peace(Y)

2008-11-10 @ 08:32:31
URL: http://eyeofthestorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0