my heart is on my sleeve wear it like a bruise or blackeye

Jag har fett svårt att dölja mina känslor haha, typ när jag gillar nån lr är lite "busig" lr w/e. haha .
jag vill inte direkt ändra mej heller men ibland så önskar jag att jag kundeh ålla mig ist för att dela ut komplimanger till tjejer som pedofiler delar ut godis till småbarn. och så går jag i en jävla fälla för oftast så i början så är tjejerna tacksamma men efter ett tag så blir det jobbigt, såklart liksom, men så fort jag får bra feedback på en sak så mjölkar jag satan haha.

och vill göra en sak klar här haha, detta är typ "neutral" iaktagelse jag gör, inget jag säger för att jag tkr jättemkt synd om mig lr nåt sånt:P jag försöker att skita i sånt piss nu, även om jag inte är positiv så är jag inte supernegativ längre ^^ är jag faktiskt stolt över haha xD

Kommentarer
Postat av: Nette

jaaa det ska du vara :D

2008-11-08 @ 00:37:08
Postat av: sandra

"ist för att dela ut komplimanger till tjejer som pedofiler delar ut godis till småbarn." hahahahaa

2008-11-08 @ 14:01:40
URL: http://zerozeroni.blogg.se/
Postat av: sandra

hahhaha du kan väl allvarligt inte tycka att boston legal är bra?....

2008-11-08 @ 16:05:32
URL: http://zerozeroni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0