Random Thoughts

Har inget och göra så tänker skriva av mig litta. så är det små vänner.

Jag hatar folk som bryr sig om mitt privatliv, de har inget med det och göra och det GÖR faktiskt nånting (SANDRA!) när folk snackar och rotar i det. det är MITT inget annans, finns en anledning till att det heter PRIVATliv. Sen att min syster är en bortskämd liten egoist som inte tycks bry sig ett skit om sin familj och kan sälja ut dem för en femma är en annan sak. Jag vet inte vad som är så intressant med mitt privatliv.. kanske folk vill se mig bli bränd som vanligt lr nåt. att mina klasskamrater gör det av den anledning är jag rätt säker på, så de kan hålla på och fitta sig och göra det dem gör bäst. haha men det är kanske rätt kul att se på utifrån hur jag krossas (framför allt pga mig själv) och sånt.. vem vet, störigt är det iaf, som fan. 

Jul-hypen har redan börjat.. innan första advent ens, det är sjukt. Jag är inget fan av julen. inte en enda aspekt av det. Julbordet mår jag nästan illa av och det är sjukt för jag Ä-Ä-ÄLSKAR mat. Pengarna går upp i rök och man spenderar mkt av det man inte har heller pga tvången som finns att man ska köpa julklappar till folk, visst det är ju en fin gest men det förlorar det liksom när man känner sig tvingad att göra det, det är som att säga "jag älskar dig" för att man borde göra det, inte för att man verkligen känner det you know? Man kan dessutom på MÅNGA andra sätt vissa sin uppskattning för någon, jag uppskattar faktiskt hellre en fin gest än en fin present. Vilket är lite konstigt iom att jag är lite av en materialist ändå. Det enda bra är ju ledigheten men den hade vi kunnat ha ändå haha.

Idag fick jag reda på att jag tydligen är sån kille som man blir tsm med när man vill ha nåt seriöst och genuint och pålitligt. typ. aka att jag är tråkig som fan och helt ointressant för tjejer i min ålder, men jag kmr få en MASSA tjejer när jag är 30 yay. Nice guys finish last.. även om jag inte tkr jag är nån nice guy lr nåt sånt.. jag vet inte vad jag är om jag ska vara ärlig, jag är här så långt har jag kommit i mitt tänkande, hurra! men hade gärna velat få nåt sånt nu och ha det hela livet så jag slapp oroa mig hehe, får se hur det blir denna gången.. håller tummarna det gör vi. 

Kommentarer
Postat av: Zin

Jul är överskattat! :b

2008-11-30 @ 00:26:04
URL: http://zin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0