Star struck!

OMFG! idag på bussen på väg till APUn (som sög hästballe FITTSLADDARNA GICK INTE IN I KUKHÅLET xD) så såg jag ingen mindre än!!!! BASSISTEN I GUITAR HERO!! omfg . han såg lite verkligare ut i verkligheten dock. tro det eller ej, och han hade inte med sig sin bas heller! lite synd, men det va FAN han! hahaha

sen vann Paramore tydligen inte nåt pris på EMA (fittshow med fitthost) (ursäkta svordomarna jag är extra glad för sånt idag). men de är #1 i mitt hjärta ;D haha cheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeezy

sen orkar jag inte träning med Dennis, bara dennis, när man har fredrik så kämpar man och pressar sig själv, med dennis bara fuskar man för att slippa, man vill bara inte. haha.


Är glad för att du är tillbaka C =) <3

Kommentarer
Postat av: C

awwiie :3

2008-11-08 @ 09:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0