Testosteron boys and harlequin girls

JAG hatar testosteron! så jävla gay är det haha. Det gör så man tänker med kuken (om man har en sån) och vill .. ja saker med tjejer som man egentligen hatar, idioter och horor och annat smått o gott. det är ju det som fixar sex-lusten och crap, no shit att killar bara tänker på sex dagarna i ända? haha. inget jag är stolt över! jag gör ju det iofs inte non-stop det går upp och ner värre än en berg- och dalbana! det är bajs jag vill inteeeeeeeee =( jag vill ju ha nåt betydelsefullt.. men jag vill ändå ha massa andra saker som man itne kan säga för det finns ingen åldersgräns på min blogg!!

Jag har laddat ner alla Pang pregos podcasts!!så jävla awesome xD så jävla löjliga och fjantiga och helt helt underbart! ihpihp! hahaha vill citera nåt men är för upptagen att rulla runt på golvet av skratt så är lite upptagen.

 JAG kom på nu! Spel hade varit jävligt najs just nu DROOL,  (ja jag är nörd big whoop wanna fight about it?) men jag har bara ps2 och inga RIKTIGA spel om man säger så, bara sport-spel har jag nu. GIEF ADVENTURE! (JAG ÄR STOLT ÖVER ATT VARA NÖRD SÅ FÖRSÖK INTE TRYCK NER MIG ERA JÄVLAR)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0