Vilket samhälle lever vi i som uppmuntrar fjortisar?

För helvete... jag såg att katy perry skulle vara host för EMAs iår.. COME ON! för helvete , jag blir lack >.<
den enda låten hon är känd för är fjortislåt #fucking1 genom FUCKING tiderna. vet att MTV också har blivit mainstream och fjortis som satan nu de sista året/åren men ändå! man blir lack. nog många som blir sur på mig nu men jag hatar den jävla fittlåten. Jag uppskattar liite djup i fucking låtarna iaf och hennes text är den grundaste i hela jävla världshistorien!

Fan det va MYCKET bättre förr.. haha Björnes magasin, borat som ledde EMA. och känns som jag precis har fyllt 70 ist för 17, men det Skiiiiiiiiiiiiiiiter jag i! fjortisar kan fan gå och dö, go boil your bottoms!

Kommentarer
Postat av: sandra

ers de spelar väl inte så stor roll ? :p

2008-11-04 @ 18:45:29
URL: http://zerozeroni.blogg.se/
Postat av: Elias

det gör så JÄVLA stor roll du! xD

2008-11-04 @ 22:30:54
Postat av: C

haha ja de kan ju suga kewk att hon ska va de :/ säkert skittråkig människa som kommer pajja hela grejen... men låten, visst det är ingen mening me den men texten e rätt coowl endå ^^

2008-11-05 @ 08:47:10
URL: http://eyeofthestorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0