Violent images in popping up in my head

Min jävla fitt-syster kan gå och hänga sig ffs! Hon berätta för mitt psycho-ex att jag hade en tjej hemma hos mig, Yippie-kay-FUCKING-yay! fucktard hon är, så får jag sms av psycho-ex (är den sjukaste personen jag vet helt mentalt efterbliven man vill bara .. ja hittar inte ord tillräckligt starka) smsar mig "ny tjej;) kör hårt" FOR FUCK SAKE! gå och dö båda 2. ahh vill skjuta henne man berättar fan itne om någons privatliv för deras JÄVLA ex! helt jävla insane. sen hade Psyco-ex berättat för min FUCKING syster att jag blev dumpad av gamle-vän-ex haha (vad påhittig jag är!) DET har inget av dem nåt att göra med!! ffs varför bry sig om andras privatliv? GÅ OCH DÖÖÖÖÖ seriöst inte en jävel skulle bry sig om ni dör, ffs! Du kan ju bara gå och knulla med din kille som du inte är lycklig med och som ljuger för dig men du ÄLSKAR ändå såklart honom och kan inte vara utan honom.. patetiskt jävla skit, skjut mig ist så jag slipper allt detta! haha

Och btw så är tung-piercingar sexiga. haha

Kommentarer
Postat av: Julia

hahaha!!! Fan va kämpigt!!!

2008-11-29 @ 18:21:18
URL: http://juliaalindblad.blogg.se/
Postat av: C

HAHAHAH först damp sen bara btw e tungpiercingar sexigt x)



haha ja ska pierca mig i tungan om ja vågar ^^

2008-11-30 @ 19:12:21
URL: http://eyeofthestorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0