What goes up has got to fall

I'd like to welcome you all to Ely's thoughts.

E-day : Saknar Flicka#1 fast jag inte vet att jag borde för det funkar inte ihopa och är mest det fysiska som saknas. E-day +2: slutar i princip helt att sakna Flicka#1 och saknar istället Flicka#2 (kan inte ha namn då vet folk ju:O) och saknar allt som har med henne att göra, bara känslan att få umgås och skratta med henne.
 E-day +4: saknar Flicka#2 mer än nånsin men även Flicka#3 som är helt onödigt pga Flicka#3s geografiska position.
(Flicka#4 finns halvt med varje dag men ännu värre geografisk position än flicka#3 så knappt lönt att nämna)
E-day+5: Saknar fan allt och alla och har precis haft sjukaste skumma jävla drömmen någonsin.

 Sen ska jag börja med fucking förberedning av mitt tal jag ska hålla för klassen.. "amerikansk fotboll, världens bästa sport" inför ett gäng med högljudda fotbollsbögar och extremt ostöttande "vänner", Yippie. Sånt här man behöver självfötroende och som jag VERKLIGEN inte har haha. Wish me luck >.<

Ska köpa iPoden snart iaf:D Och Paramores nya video släpps på måndag! och fob släpper allbum på Tisdag! men skolan och talet förstör altl det lite men w/e! ill live

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0