I’m a preacher sweating in the pews

Nu är det dags för ännu ett hycklar-inlägg haha (kan uppfattas som det iaf jag tkr inte det)
Jag hatar människor! det är iofs att dra alla över en kam men de flesta är så, på ett lr annat sätt, det är ju bara MÄNSKLIGT. Folk är egoistiska små horbarn som bara tänker på sig själv och har ingen ansvarskänsla lr moral lr ens fucking stolthet. Folk bara klagar och gnäller och BUHU rakt upp i näsan. och JA till alla som säger "elias du om nån gnäller ju som fan" (och det är typ ALLA som säger det jag vet ! xD): jag gnäller för att det är underhållande för mig själv, jag gör det inte seriöst och jag menar inte det. TRUE STORY! det är att bita ihop och ta sig igenom det SÅ jävla farligt är det inte era jävla cry-babies!

Fucking drama-queens kan ta sig i fucking röven också (ursäkta språket och allt sånt) ALLT ska handla om dem och alla är ute efter att såra och skada dem!!!  konspirations-teorier på hög nivå detta asså. Inget är bra med ens liv fastän man har pojkvän/flickvän, vänner och föräldrar som älskar en, men NEJ! alla är emot en!! DAMDAMDAMDAM!! och JA! jag vet att det är lite sådär hyckel-varning på detta också men! jag är det inte längre (tkr jag iaf haha) inte så hemskt iaf.

Btw. hahaha BARA arnold <3

 



Kommentarer
Postat av: sandra

haha elias...

2009-02-18 @ 18:17:09
URL: http://zerozeroni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0