We just wanna be whole

Jag vet jag har inte bloggat på evigheter nu! vet inte hur många som har saknet heller för den delen but still here we go. har haft en del att skriva om men har inte haft suget att skriva så.. vetifan hur detta inlägget blir.

haha vafan är detta redan stopp! sikken stil. iaf får börja smått och tråkigt.. Kom ut på praktik igen idag på Skanska electra (larm och tele) och om jag säger så, dagen började INTE bra. mellan bussarna gick min plastpåse (där jag hade mina arbetarbyxor och jacka och hela tjotahejsan i) sönder! mums mysigt och sånt, va ett jävla jobb att hålla i skiten efter det såklart. Sen så vet jag inte.. antingen så va det pga att jag va nervös eller att jag kmr in på massa andra tankar i samband med det.. men jag gillar INTE de gula bussarna. blir inte najs. men jag kom fram till min destination en halvtimme innan jag började, god tid = bra intryck! jodå tjoflöjt! inte en jävel som kom på 20 min så jag va tvungen att stå ute och frysa kulorna av mig, jag tror faktiskt den ena ramla av. lutade lite åt vänster resten av dan av nån anledning..
IAF ! sidetracked av mina äckliga skämt, när jag kom in fick jag vänta i en fucking timme på min handledare.. men GUESS what han hade ju glömt mig! ja förfan vf itn eallt på en dag? gick väl rätt bra efter frukost dock lite frustration och ångest över nytt folk och sånt skit som jag inte är bra på.

Det är så jävla viktigt att visa framfötterna på ny arbetsplats och sånt, det vet alla. men jag har SÅ s vårt att klicka med nya personer, speciellt äldre det känns inte bra bara och om jag nånsin försöker visa framfötterna kmr jag bara snubbla på dem haha. Jag är lite sugen på att bara börja på Malmborgs eller nåt sånt, slipper ALL jävla press och det är ingen problemlösning, bättre tider. förvisso sämre betalt men hellre lycklig! (btw så läste jag att 2/3 är lyckligare när de är tsm med nån! haha sidenote) Är inte det, jag gillar att vara med från början.. inte komma in mitt i det blir så fel då.

Btw. det finns ALLDELLES för många snygga tjejer i malmö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0