Your sex is on FIRE

Är det nåt fel med en om man blir deprimerad när man tänker på  att man inte kan få en kändis som man har FEDE-crush på? (haha nu undrar ALLA vem jag menar på va). kanske lite sjukligt? w/e jag är som jag är!

Jag vet inte om jag borde skriva det jag tänker här.. vet inte om en viss person kmr läsa och ta illa upp/bli ledsen lr nåt. Men hoppas inte DU gör det;) haha. Men jag har märkt att om en tjej säger att hon tkr om mig (okej det kanske händer när killar gör det jag vet inte för ingen har sagt det till mig=[) så blir det nästan automatiskt att jag börjat tycka om henne också, det kvittar hur jag än kände för henne innan, hel-fucking skumt i näsborren. det mest skummaste va när en viss.. ja person haha kan itne säga mer för då vet alla vem det är.. hon sa att hon hade känslor för mig och ALLT mitt hat (för fyfan jag hatade den fittan) försvann och jag började känna samma. Jag tror faktiskt bara att jag har känt så "JÄTTESPECIELLT DETTA VILL JAG ALDRIG SKA TA SLUT" en gång i mitt liv. det sket sig. men det kommer nog igen bara ut och leta (vilket jag förvisso inte gör men skitsamma!)

ska på fest på fredag.. haha jag ser INTE fram emot det om man säger så .. dels för att det kmr massa överkänsliga hormonbarn som ska böla, och sen för att.. ja det är fest. kmr ha den JÄVLA känslan efter igen. hatar den kan inte definiera skiten.

btw. så har jag lärt mig FYRA nya låtar idag! jag är duktig ponke!

Kommentarer
Postat av: anna

nneej, för ingen vet ju att det är hayley ;)

2009-02-14 @ 00:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0