About forgiveness we're both supposed to have exchanged

Jag är en jävla klen person! haha sjukt är det. Det kvittar VAD någon har gjort mot mig, bara de säger förlåt och lyckas iaf att låtsas vara liiite ångerfulla så förlåter jag dem och låter dem totalt FUCKA UP hela min värld igen. Jag kommer aldrig lära mig, jag vet vad som är fel men kmr ändå aldrig ändras.

jag ska gå på fest på lördag också =O Maxens (aka min son!) dock gillar jag INTE fester, inte det minsta fyfan. men måste iaf göra det för att det är hans, får göra det för kompisar.. gjorde jag inte förra året, och hatar mig själv som fan för att jag missa en speciell fest. =( dålig vän xD.

Ps. Varför vill man ha tjejer när de egentligen är galna bara för de är sexiga? så jävla korkat. nä AVLIVAS!

Kommentarer
Postat av: sandra

nemen fest elias??!? haha

2009-01-18 @ 23:44:15
URL: http://zerozeroni.blogg.se/
Postat av: C

omg ska du dit? :O haha patrik å miss svampbob kommer få leka där så jag kommer va överjobbig :D

2009-01-19 @ 09:54:31
URL: http://eyeofthestorm.blogg.se/
Postat av: Juli

Ujujuj, jag kanske också ska på fest XD Fast den 14 :Q Fast vet inte om jag ska gå, är ju inte för fester jag heller ;)

2009-01-21 @ 19:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0