Ex-friends till the end Better off as lovers And not the other way around

(Mina) tankar saknar logik så det bara skriker om det haha. Jag är otroligt mycket emot strulande på fester och sånt fjortis-skit. Men one-night-stands tkr jag att det går väl an xD. logiken där? Det är i princip samma sak faktiskt, en sak som går in i en annan ? ;) visst det kanske är mer "naket" och snusk och tabu (okej egentligen itne tabu för alla knullar med alla och skryter om det) men det är sktisamma, jag har inga problem med att visa mig naken för en tjej, asså när det gäller sånt, bara random är ju helt omöjligt vem fan klarar det (förutom spännbögar som borde skjutas)

Sen är jag verkligen sämst på att gå vidare, kan inte sluta tänka på en person. saknar massa skit och vill ha det igen men känner inte att det finns nån man vill ha det med, lr gör man det? PALLA jag vet ingeting

Kommentarer
Postat av: C

kolla twilight all världens bekymmer försvinner då :D skitnajs. fasst vet ju dock inte om de funkar för killar me ^^

2009-01-05 @ 17:01:26
URL: http://eyeofthestorm.blogg.se/
Postat av: sandra

hahahhaha för one nights stand men itne strul? HAHA

2009-01-05 @ 18:42:25
URL: http://zerozeroni.blogg.se/
Postat av: Anonym

att strula på fest och det leder till one night stand, är du emot det? :D

2009-01-06 @ 23:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0