Not enough

Jag hatar när mina vänner är olyckliga och ledsna och sånt (duh). Känner mej som en fett fail kompis och att jag måste göra ALLT i min makt för att få dem glada igen. men när det inte går (går oftast inte) så hatar jag mig själv för att jag inte klara det. Det är fan det som vänner är till för, att göra en glad och pepp igen. det är det alla mina vänner gör. inte lönt om de inte muntrar upp en. Men tydligen så är jag inte en särskild bra kompis eftersom jag verkar bara göra allt 100 ggr värre. Extremt jävla fail. Avlivas?


Btw. Såg nfl playoffs idag, fel lag vann =(

Kommentarer
Postat av: sandra

ers folk är bara såna jävla whiners som fortsätter whina när man förösker hjälpa. itne lönt att lägga ner tid på såna

2009-01-11 @ 02:31:04
URL: http://zerozeroni.blogg.se/
Postat av: sarah

jag tkr du piggar upp bra! (Y)

2009-01-12 @ 17:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0