Nothing compares to, a quiet evening (alone)

Jag såg precis vänner när Chandler och Monica förlovade sig. haha nu vill jag VERKLIGEN ha flickvän. och till typ ALLA, för ALLA tror att jag alltid vill ha det som fan, men det vill jag faktiskt inte! nä det är sant!  de senaste veckorna har jag inte INTE velat ha flickvän, haha. komplicerat oh yeah, är jävligt vilse. Men nu, för tillfället iaf.. FYFAN! gief gf. vill bara mysa livet igenom haha. Men måste först hitta! ska faktiskt inte ta första bästa haha, tro det lr ej xD. Ska bara träffa nytt folk.. inte jättekul för mig och det händer inte ofta (FAST jag va på fest i lördags jag veeet) det är inte min graj, jag sitter inne och häckar, det är vad jag gör, jag gillar det. bara fucking synd att jag vill ha nån att häcka MED xD.

Äktenskap tror jag dock inte på. Det känns så jävla onödigt att "visa" för världen att man ska vara tsm i all evighet (inte för att NÅGON nånsin är det). och många ändras efter man har gift sig. Känns som det. bevis på det! i scrubs när Carla ska gifta sig säger elliot "you won't ever have to have sex except for when you ACTUALLY want to!" och det är bara fel!!! vene doesn't feel right bara! FÖR ATT INTE TALA OM HUR MKT DET KOSTAR OM MAN SKA HA EN STOR CEREMONI!

Btw så är Jennifer anniston inte too shabby, grr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0