Parties are no place for the socially awkward

Haha jag börjar få ångest över festen. vadfan ska jag göra där? xD iofs träffar några kompisar jag inte brukar träffa men det blir 30 FUCKING pers! och ja bra att kanske få lite nya kontakter men OFTA jag kmr få det, jag snackar inte med random ppl sådär.  Sen på en annan fest som jag ska gå på (vf måste folk fylla år?) så kmr 2 fullkomliga FUCKTARDS som jag inte vill ha nåt att göra med över huvud taget. har iofs inte haft nån DIREKT kontakt med dem men det jag har läst och hört räcker MER än fucking väl, SKJUT ER!  Gamla elias är tillbaka WOOHOO!!

Kommentarer
Postat av: Julia

Hahahahaha håller med dig till 100, Elias XD

2009-01-26 @ 21:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0