She stole all my karma oh no, sold it to a farmer OH NO

Såg en sjukt bra film på religionen idag, Crash. FYFAN vad alla sa rasistiska saker. typ det som hela filmen gick ut på, och massa tragedier. det är så jävla hemskt men så SJUKT bra. speciellt i slutet. om man inte får hjärtat i halsgropen på en av scenerna.. ja då har man fan inget hjärta! SE DEN!

Jag hatar verkligen min klass asså, aldrig har så många idioter varit samlade på ett ställe. jag menar VERKLIGEN.
Bevis för att det finns utomjordingar : "nä men och ut själv och titta då" 
Lärare -"man får inte använda droger"
fucktard - "sprit och sånt vah!?" IDIOTS
alla går in i klassrummet "börjar vi?" det är så jävla typiskt att jag bara kommer ihåg de tråkigaste sakerna but still:P jag hatar dem jävla asen >.<

Iofs så är jag själv rätt jävla dum i huvet jag också. Kuken skriker högre än hjärnan och hjärtat >.< palla sånt. jag vill verkligen inte vara en sån person.. men jag tänker inte slösa energi på en särskild person iaf, that is for sure! och alla som vet vem jag menar andas ut och tänker "ÄNTLIGEN HAR IDIOTEN FATTAT" haha jag vet jag tänker så själv också.. men det värsta är att det förmodligen kmr gå tillbaka igen (Y) jag är fede-klen på att klara såna saker. mentalt klen. sen vetifan om nåt av detta makes any sense what so FREAKIN ever! (hahaha peanut<3)  men skitsamma!

dessutom träffa jag en vän för första gången idag:D WOOHOO!

Btw det är lite kyligt ute

Kommentarer
Postat av: anna

ÄNTLIGEN HAR IDIOTEN FATTAT ;)

haha kunde inte låta bli xD sorry

2009-01-22 @ 22:23:37
URL: http://twentyninecent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0