What's the point

Asså det känns lönt att försöka reparera ren relation med en person när den personen knappt verkar bry sig ett jävla skit och inte ens försöker. Som till synes ser att man försöker men fullständigt jävla fucking skiter i det. OTROLIGT jävla tacksamt. men inte ett crap jag kan göra åt det, tossa du loss på ingeting det tjänar alla på.

Jag har iaf kommit på vf jag har känt mig tom på sista tiden haha. Jag har inte direkt nån tjej på G lr som jag har någon verklig chans med, med distans och sånt. typ senaste året lr så så har jag haft det i princip, Sen har ju de fuckats på ett ANTAL olika sätt, men med samma slutresultat. men det är ju så med alla det är bara högst ett som lyckas. men känns ändå skumt nu att vara "utan" någon på det sättet.

Men nu måste jag fucking göra iordning min mat för min FINA apu imorgon (ironi på fina bara så ni vet)


Btw. kom på ett Budord till : Behandla andra som DEM behandlar dig.

Kommentarer
Postat av: sandra

oish`?

2009-01-09 @ 18:51:48
URL: http://zerozeroni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0