Where the bad folks go when they die they dont go to heaven where the angels fly

Är man en hemsk människa om man typ blir glad när 2 personer man känner gör slut? (inte alla då haha utan en speciell) isf är jag HEMSK haha bad to the fucking bone. Men kan inte hjälpa det vafan, den jävla ungjäveln har gett mig så mycket skit och gjort mig så arg. Men nu är jag kvitt denne person, ingen kontakt alls OCH the fucking hook-up med en av mina vänner (iofs egentligen dåligt av honom men w/e hon kan ändå ta sig i röven) Är inte så med alla tro mig haha bara denna fittan =) (ursäkta språket haha)

har inte bloggat på evigheter typ så kör allt i ett inlägg nu. har bara inte pallat skriva innan.

Jag hatar folk som inte fattar skillnaden på blyg och tyst. En hel del har kallat mig blyg genom åren. jag är fan inte blyg, jag är bara tyst. Jag är som enterna i Sagan om Ringen (nördvarning HELLO) jag säger bara saker som är värda att säga! jag hatar folk som BARA snackar en jevla massa skit hela dan och aldrig fucking slutar så jag är motsatsen. sen har jag iofs JÄVLIGT dålig fantasi och har sällan nåt att prata om. då kan man ju lika bra hålla käft. Asociala Ely awesome!

Slutade på min praktikplats igår.. haha vilka avskeds-"presenter" jag fick! iofs en mörkblå t-shirt, skön som fan haha men fick en jävla VARSEL-tjocktröja. VARSEL! hahaha sexigt att ha den på sig när man går på stan. RAWR

Ps. jag hatar tjejer som är mkt yngre än mej men som ändå är helt snygga!!! It seems wrong to me.

Kommentarer
Postat av: Sarah

jag håller med om att du hr dålig fantasi och att hon kan ta sig i röven, men jag tkr inte du är blyg. lite seg och tyst ibland, men du är ändå bra :D

2009-01-17 @ 16:49:48
Postat av: C

du är inte blyg ^^ HAHA från början skrev ja fel på ett ord. haha som ja skrattar nu. men endå. du pratar mkt med en irl, iaf mig haha ^^ (skulle egentligen skriva något smartare men vafan jag skrattar bara :O )

2009-01-17 @ 20:25:38
URL: http://eyeofthestorm.blogg.se/
Postat av: josephine

LAMMKÖTT KALLAS DET! LAMMKÖTT, och det är fan någoting bra!

2009-01-27 @ 10:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0